LES ARTS, València | Un camí d'emocions per a tots

Per a tots cover

Música i activitats educatives. Per a tots els públics. En totes les sales del Palau de les Arts. Amb presència de tota mena de formes i gèneres musicals. Totes gratuïtes o a preu simbòlic. Les Arts és per a tots és un programa d’iniciatives per a gaudi del seu públic assidu i d’obertura a nous públics que encara no han tingut l’ocasió d’assistir a un espectacle en l’icònic edifici de Calatrava.  

En la Jornada de portes obertes i en la seua versió nocturna Nit a LeArts, els visitants coneixen els interiors de l’edifici i assisteixen a concerts i recitals gratuïts. El cicle Matins a Les Arts de la Sala Principal inclou una programació variada a preu simbòlic de 5 €, els diumenges a les 12.00 h, que compta com a intèrprets amb els conjunts artístics de Les Arts: lOrquestra de la Comunitat Valenciana en els concerts de música de cambra, el Cor de la Generalitat en un concert cappella, així com el Centre de Perfeccionament del Palau de les Arts, protagonista de recitals de Lied.  

Per primera vegada, joves fins a 28 anys poden veure òpera o sarsuela a preu simbòlic de 10 € en Preestrena fins a 28. A més, el camió de Les Arts Volant, un any més, trasllada l’òpera a lexterior, amb representacions gratuïtes de El tutor burlat de Martín i Soler en places públiques de la Comunitat  

En Perspectives, els artistes participants en les produccions d’òpera i sarsuela mantenen una trobada amb el públic saber més sobre la dramatúrgia i música de l’obra que es representa, aspectes que també aborda Ramon Gener en el cicle de Conferències. A més, la Filmoteca de València projecta obres mestres del cel·luloide la temàtica de les quals està vinculada a la programació. Altres col·laboracions de Les Arts amb institucions culturals inclouen recitals en museus: Les Arts a l’IVAM i Les Arts al Belles Arts de Castelló  




Subscriu-te

Coneix les ofertes i els detalls de la programació de Les Arts