Jornada portes obertes - Les Arts, València

Jornada portes obertes

P R O G R A M A C I Ó 

Les Arts ofereix accés lliure als seus espais i espectacles gratuïts en la X Jornada de portes obertes

  • D’11.00 h a 17.00 h. El públic podrà accedir de manera lliure, i sense necessitat d’entrada, per a visitar les diferents sales i espais del teatre d’òpera.
  • A les 19.00 h. Jordi Bernàcer dirigeix l’Orquestra de la Comunitat Valenciana en l’Auditori amb obres de Brahms, Ravel, Schumann i Stravinski.
  • A les 12.00 i a les 17.00 h. El Teatre Martín i Soler acull dues sessions d’un recital amb àries i fragments de les òperes de la Temporada 2017-2018, interpretat per cantants del Centre Plácido Domingo.
  • Per tal d’accedir als espectacles és necessari retirar la corresponent invitació.
  • Para acceder a los espectáculos es necesario retirar la correspondiente invitación.

Activitats amb accés per mitjà d’invitació:

Espectacle a càrrec del Centre Plácido Domingo
Sessions: 12.00 h i 17.00 h. Teatre Martín i Soler
380 localitats no numerades

Concert de l’Orquestra de la Comunitat Valenciana
Jordi Bernàcer, director
19.00 h. Auditori
1480 localitats no numerades

DSC6680

REPARTIMENT D’INVITACIONS

Les invitacions poden sol·licitar-se online a través de l’apartat de Venda d’Entrades de la web www.lesarts.com i, presencialment, en les Taquilles dels Arts, a través dels canals i dies establits per al col·lectiu d’Abonats de Torns de la Temporada 2017-2018 i per al Públic general.

Les Arts reservarà un 5% de les localitats de l’aforament de cada activitat per a necessitats de producció interna del teatre.

Abonats de Torns de la Temporada 2017-2018

Els Abonats de Torns de la Temporada 2017-2018 disposen d’una quota d’entrades assignades a aquest col·lectiu, així com d’uns dies de sol·licitud preferent.

La quota d’entrades destinades als abonats representa el 30% de les localitats de la capacitat de cada una de les activitats. Auditori: 444 entrades; Teatre Martín i Soler: 114 entrades.

El 60% de les invitacions de la quota per a abonats es distribuirà a través del canal online. Auditori: 266 invitacions; Teatre Martín i Soler: 68 invitacions per sessió.

El 40% de les invitacions de la quota per a abonats es repartirà presencialment en les Taquilles dels Arts. Auditori: 178 invitacions; Teatre Martín i Soler: 46 invitacions per sessió.

Màxim d’invitacions per usuari online d’abonat o per titular d’abonament presencial: 2 invitacions per al concert de l’Auditori i 2 invitacions per a 1 de les sessions de l’espectacle del Centre Plácido Domingo.

Sol·licitud d’invitacions online el dimecres 20 de setembre a partir de les 10.00 h i fins a les 23.59 h o fins a esgotar la quota assignada. Punxa ací per a accedir

Sol·licitud d’invitacions presencial el dijous 21 de setembre a partir de les 10.00 h i fins a les 14.30 h o fins a esgotar la quota assignada.

Públic general

El públic general té a la seua disposició una quota del 65% de les localitats de la capacitat de cada una de les activitats. Auditori: 962 entrades; Teatre Martín i Soler: 247 entrades per sessió.

El 60% de les invitacions per al públic general es distribuirà a través del canal online. Auditori: 577 invitacions; Teatre Martín i Soler: 148 invitacions per sessió.

El 40% de les invitacions per al públic general es repartirà presencialment en les Taquilles dels Arts. Auditori: 385 invitacions; Teatre Martín i Soler: 99 invitacions per sessió.

Màxim d’invitacions per usuari online registrat o per sol·licitant presencial: 2 invitacions per al concert de l’Auditori i 2 invitacions per a 1 de les sessions de l’espectacle del Centre Plácido Domingo.

Sol·licitud d’invitacions online el dijous 21 de setembre a partir de les 10.00 h i fins a les 23.59 h o fins a esgotar disponibilitat. Punxa ací per a accedir

Sol·licitud d’invitacions presencial el divendres 22 de setembre a partir de les 10.00 h i fins a les 14.30 h o fins a esgotar disponibilitat.


Subscriu-te

Coneix les ofertes i els detalls de la programació de Les Arts