Galeria slide
FELUIVENTURA
FELIU VENTURA
TOT EL QUE HEM GUANYAT PERDENT
El cantautor xativí presenta Tot el que hem guanyat perdent, disc que suposa el seu retorn als escenaris després de quatre anys de pausa. El treball combina la mirada crítica i tendra que sempre ha caracteritzat el músic amb una sonoritat renovada, on conviuen l’arrel pop-folk amb noves textures electròniques. El repertori construïx un viatge col·lectiu on la cançó torna a ser eina de transformació, d’abraçada i cura, i on perdre es revela també com una manera -potser necessària- de guanyar.
Programes
14 de febrer · febrero de 2027
Teatre Martín i Soler
19.30 h
Calendari i sessions
També et pot interessar...



