SONS D’EMBAT + MARIA FAUBEL
UN VENT MANXAIRE
Sons d’Embat és una formació nascuda a Ontinyent que reinterpreta les cançons d’arrel i la tradició musical. Així, el grup ha bastit un repertori de composicions pròpies amb arranjaments actuals inspirat en les melodies populars de la Península Ibèrica i la Mediterrània. El fil conductor de les seues tonades és el so de l’acordió diatònic de Pau Barberà, que obri un diàleg amb harmonies valencianes, basques o lleoneses, així com cadències celtes i flamenques.
Cantautora de Llíria, Maria Fabuel busca transmetre la seua visió del món mitjançant la música. Així, veu i guitarra esdevenen les eines per a narrar històries, despertar consciències i connectar amb el públic a través de l’emoció i la reflexió. En les lletres aborda assumptes socials d’actualitat com la violència masclista, els conflictes bèl·lics o les injustícies socials i, també, qüestions més íntimes i reflexives sobre les relacions personals i el pas del temps. El seu últim treball es titula Miralls.
5 de febrer · febrero de 2027
Teatre Martín i Soler
19.30 h



