TEMPORADA 2026—2027

Barroc i Música Antiga  

LEA DESANDRE & THOMAS DUNFORD | © Julien Benhamou
2026-27
LEA DESANDRE
& THOMAS DUNFORD
IDYLLE
Barroc i Música Antiga
RICCARDO PRIMO | © Julien Benhamou
2026-27
RICCARDO PRIMO
Les Arts Florissants
Barroc i Música Antiga
FRANCO FAGIOLI | © Clarissa Lapollaph
2026-27
FRANCO FAGIOLI
FARINELLI
Barroc i Música Antiga
IL MARTIRIO DI SANTA TEODOSIA | © Michal Novak
2026-27
IL MARTIRIO DI SANTA TEODOSIA
AL AYRE ESPAÑOL
Barroc i Música Antiga
MAITE BEAUMONT
2026-27
MAITE BEAUMONT
IGLESIA DE SAN NICOLÁS
Barroc i Música Antiga
IL TRIONFO DEL TEMPO E DEL DISINGANNO | © Alberto Panzani
2026-27
IL TRIONFO DEL TEMPO E DEL DISINGANNO
IL GIARDINO ARMONICO
Barroc i Música Antiga
BRUNO DE SÁ & HARMONIA DEL PARNÀS | © Michal Novak
2026-27
BRUNO DE SÁ
& HARMONIA DEL PARNÀS
LAS DOS CARAS DEL AMOR
Barroc i Música Antiga

El Barroc i la música antiga al Palau de les Arts de València

El barroc i la música antiga ocupen un espai privilegiat al Palau de les Arts de València, on la interpretació històricament informada i la recuperació del patrimoni musical permeten redescobrir obres d’una bellesa atemporal. Aquest gènere, que abraça des del Renaixement fins al primer Classicisme, destaca per la seua riquesa expressiva, el virtuosisme instrumental i l’elegància de les seues formes. A Les Arts treballem perquè el públic experimente la música antiga amb tota la seua autenticitat i vitalitat.

Les produccions del nostre cicle barroc i de música antiga compten amb especialistes de primer nivell, conjunts d’instruments originals i directors que aporten una mirada rigorosa i apassionada. Cada concert és una oportunitat per endinsar-se en sonoritats úniques, textures refinades i obres que han marcat la història de la música occidental.

Una programació de barroc i música antiga plena de sensibilitat

La programació inclou obres de Bach, Händel, Vivaldi, Monteverdi o Purcell, així com repertori menys conegut que mereix ser redescobert. A Les Arts obrim les portes a conjunts especialitzats, contratenors de referència, sopranos barroques i instrumentistes experts que donen vida a aquest repertori amb un estil fidel i emocionant.

A més, oferim activitats complementàries com conferències, trobades amb artistes i presentacions prèvies per contextualitzar cada programa. Si vols viure el barroc i la música antiga a València amb màxima qualitat, descobreix la proposta de Les Arts i deixa’t captivar per la seua profunditat i elegància.