Gustavo Gimeno torna al Palau de les Arts per dirigir 'Petrushka' i 'Le sacre du printemps' de Stravinski

04.03.2020

Gustavo Gimeno dirigeix dissabte, 7 de març, a l'Auditori del Palau de les Arts les obres 'Petrushka' i 'Le sacre du printemps', d'Igor Stravinski, dins l'apartat de la programació 'Les Arts és Simfònic'.

El director valencià torna a les Arts després de nou mesos, quan va tancar la temporada simfònica amb la 'Novena simfonia' de Mahler, que va esgotar totes les localitats. En aquesta ocasió, va dirigir per primera vegada el repertori rus a l'Auditori, en una nova col·laboració amb l'Orquestra de la Comunitat Valenciana.

En l'actualitat, Gustavo Gimeno és director musical de la Filharmònica de Luxemburg ia partir de la temporada 2020-202 i per un període de cinc anys, assumirà la titularitat de la Simfònica de Toronto, i esdevé així el primer valencià a acceptar el repte de dirigir una gran orquestra a Amèrica.

El Palau de les Arts programa a l'Auditori dues obres de referència al repertori de ballet: 'Petrushka', a l'arrenjament de 1947, i 'Le sacre du printemps', les dues compostes per Igor Stravinski, justament el mateix mes en què la Companyia Nacional de Dansa estrena 'Carmen'.

El concert, que se celebra aquest dissabte a l'Auditori de les Arts a les 19.00 hores, té uns preus que oscil·len entre els 30 i els 45 euros.

Gustavo Gimeno visitarà també amb l'Orquestra de la Comunitat Valenciana a l'Auditori i Palau de Congressos de Castelló amb aquest mateix programa el diumenge 8 de març a partir de les 19.30 hores.