Les Arts presenta 'Cal·líope', una amena visió de la història de la música per a tota la família
16.01.2024
'Les Arts és Educació'
- Jaume Policarpo signa aquest espectacle que uneix teatre i música per explicar l'evolució de la música, des de la prehistòria fins als nostres dies
- El Teatre Martín i Soler acull els dies 27 i 28 de gener dues sessions dobles per al públic familiar amb localitats amb un preu d'entre 12 i 15 euros
València (16.01.2024). El Palau de les Arts Reina Sofia proposa una amena visió de la història de la música per a tots els públics amb 'Cal·líope', un espectacle educatiu que uneix música, teatre i humor i que es representarà al Teatre Martín i Soler fins a finals d'aquest mes.
'Cal·líope' és una producció pròpia de Les Arts, que parteix d'una idea de Jaume Policarpo, que també signa el text i la direcció d'escena, i compta amb arranjaments musicals de Gonzalo Manglano. L'espectacle, d'una hora de durada, narra -en valencià- l'evolució de la música, des de la prehistòria fins als nostres dies, d'una manera entretinguda i assequible, intercalant moments musicals amb diàlegs i gags plens d'humor.
Les Arts ha programat representacions dins del programa didàctic per a grups escolars de cinquè i sisè de Primària, i per a cursos de Secundària els objectius curriculars dels quals comprenguin la història de la música. Així mateix, el Teatre Martín i Soler albergarà quatre passades obertes per al públic familiar el 27 i 28 de gener, amb sessions a les 12.00 hia les 17.00 h.
Les sopranos Iria Goti i Elena Zamudio, el tenor Thomas Viñals, el baríton Alejandro Sánchez i els actors Gonzalo Manglano i Arianne Algarra conformen el repartiment de 'Cal·líope', a qui acompanyen musicalment l'encaix integrat per la pianista Weronika Mackiewicz, el Lapresta.
El repertori musical de l'obra abraça des de les primeres notes musicals de l'home primitiu fins a les darreres avantguardes, sense oblidar els autors imprescindibles com Monteverdi, Bach, Händel, Mozart, Beethoven, Schubert, Schumann, Richard Strauss o Debussy, entre d'altres.
Les entrades per a les funcions familiars de 'Cal·líope' es troben ja disponibles al web de Les Arts www.lesarts.com a un preu entre 12 i 15 euros.



