El Palau de les Arts obre les portes la Nit del Foc
28.02.2014
València. El Palau de les Arts Reina Sofia obre les portes la nit de la Nit del Foc amb una nova proposta dins del seu programa de visites guiades, 'Nit del Foc a les Arts'.
Els visitants podran conèixer l'interior de l'edifici i contemplar els focs artificials des dels balcons mentre gaudeixen d'un piscolabis variat.
La visita acompanyada recorre les sales del centre d'arts valencià, per concloure a la cafeteria de vidre, ubicada a la vuitena planta.
Des d´aquest emplaçament privilegiat, a 17 metres d´alçada, els assistents podran presenciar la màgica nit de pirotècnia.
Els assistents estaran, en tot moment, acompanyats de personal del departament de visites guiades. La visita començarà a les 00:30 h
L´entrada per gaudir d´aquesta nit de falles al Palau de les Arts té un preu de 35 euros, 30 per als abonats de l´enclavament cultural valencià.
Els interessats poden efectuar les seves reserves a través dels números de telèfon 961 975 803 i 961 975 804, o al correu electrònic visites@www.lesarts.com. La venda començarà el proper dilluns dia 3 i finalitzarà el 17 a les 18.00 h.



