Les Arts obre les terrasses per gaudir dels castells de Falles des de les seves impressionants vistes

24.02.2025

Castells a Les Arts

  • Les Arts ofereix una experiència única per a les nits del 17 i 18 de març, amb música, gastronomia i servei de barra fins a les 1.30 del matí
  • La proposta inclou, a més, un recital exclusiu dels artistes de l'Opera Studio de Les Arts amb fragments d'òpera i sarsuela a la Sala Principal

València (22.2.25). El Palau de les Arts Reina Sofia obre les portes les nits del 17 i 18 de març per gaudir de les impressionants vistes dels castells de Falles que ofereixen les seves terrasses i balcons en una nova edició de 'Castells a les Arts'.

Per això, el centre d'arts ha preparat una experiència única per contemplar els espectacles pirotècnics amb un recital líric, una gastronomia exquisida i servei de restauració a càrrec de Gourmet Catering & Espais i música des d'un emplaçament privilegiat amb visibilitat directa a la zona de tret dels focs artificials.

'Castells a les Arts' ofereix un pla complet per 120 euros que inclou l'accés a l'edifici des de les 21.00 h, una petita vetllada amb àries d'òpera i sarsuela a càrrec dels cantants i pianistes de l'Opera Studio de les Arts a la Sala Principal (21.30 h), un variat sopar còctel (223.00 h). 1.30 h de la matinada.

A aquest efecte, s'habilitaran dos punts de referència a l'edifici de Calatrava per garantir la comoditat i el servei al públic assistent: el balcó de l'Entrada Principal i el Vestíbul Principal, juntament amb la terrassa de la planta vuitena i el Restaurant Los Toros.

Les entrades per a 'Castells a Les Arts' poden adquirir-se a la pàgina web www.lesarts.com . Les Arts informa que el servei de barra no està inclòs en el preu de l'entrada i el pagament de consumicions només es podrà fer amb targeta. Les condicions generals de l'esdeveniment es poden consultar a la web de Les Arts .

Les Arts avisa que la sessió del dia 18 de març està esgotada, però encara queden localitats pel dia 17.