Christian Gerhaher cancel·la el recital a Les Arts per problemes amb les connexions aèries amb València

16.12.2022

  • Les Arts treballa en aquests moments amb l'artista per intentar tancar una nova data dins aquesta temporada,
  • En els propers dies s'informarà de les possibles alternatives als afectats per la cancel·lació

València (16.12.22). El baríton alemany Christian Gerhaher ha cancel·lat el seu recital dins del cicle 'Les Arts és Lied' previst per demà dissabte, 17 de desembre, a la Sala Principal per problemes amb les connexions dels seus vols a València a causa de les condicions climatològiques a Alemanya.

La direcció de Les Arts treballa en aquests moments amb l'artista, considerat com el millor intèrpret de Lied actualment, per intentar tancar una nova data i recuperar el recital dins aquesta temporada.

Així mateix, Les Arts informarà en els propers dies de les possibles alternatives als afectats per aquesta cancel·lació.